發新話題
打印

[公告] 勳章申請

我又要申請有威望(雖然我得兩分..):yy51!!

____
哈哈...兩分都比你LA..
언니들..홍콩오세용 ㅋ

TOP

申請版主個章(可以嗎?)


今日一上來就收到版主申請已被接納的訊息,
感覺到最特別竟然的是,在首頁底看到在線的人當中,自己的圖樣不同了...:yy24!!

_________
已新增...
簽名圖全為本人的WG創作~


請支持創作,支持WG畫作~謝謝!!
(如想看更多作品請 :  查看我[個人資料] 按 [ 搜索帖子 ],
我在DIY區發表的帖子就是我的畫作~)

TOP

唔該我想申請練習生...
我夠分未?....

__________________

已新增...
❤Wonder girls 원더걸스

Wonder girls, follow your dream! We will always stand by you.

TOP

唔通係我問題,點解我見唔到有章:yy09!!
Poynter/Kaulitz/Lambert/Cook/Lee


Wonderful/V.I.P/Black Jack/4nia /A+/Citrine/Hottest/Say A/Guistar

TOP

引用:
原帖由 icy 於 2010-1-11 18:13 發表
唔通係我問題,點解我見唔到有章:yy09!!
我都見唔到啵..:yy47!!
<很愛小美這句!

TOP

to icy...搞返la...



TOP

引用:
原帖由 ★丁` 於 2009-12-29 09:56 發表
儀儀$?!:@:$1
我要練習生啊#@%"@#:%#@"
___________________

呢度係我地頭...我負責既...
你叫佢la..我唔幫你la..xd

已新增...
fr: 司空星兒
唔好咁啦
我攞唔攞到dancer啊?!
有威望點攞咖?!
妖妖xd

___________

哈哈....
要post左特別post先有...
幫你放埋版主la..

TOP

哈哈哈哈我有威望啦
我要有威望xd



_______

ok la...

TOP

我可以申請練習生勳章 和 dancer勳章 嗎?
最近才常常用 還不太了解一些規定
____
對不起...因為你的分數還不夠..所以不能申請
練習生是要50分..而dancer需要300分..thx..

TOP

我可以申請練習生嘛?

感謝!!
________
已完成..
                                                                       圖製的不漂亮,但我愛Wonder Girls的心不會變:)
                              
        
先藝吐舌頭好可愛啊><             譽恩笑的好開心啊真可愛:)     昭熙的無辜表情好動人~                   Rap王瑜斌姊!                       我愛宣美這表情(是我習慣動作XD

TOP

發新話題